سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرگویی، حکیم را می لغزاند و بردبار را ملول می کند، پس پرگویی مکن که به ستوه آوری و کوتاهی مکن که خوار گردی . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 18  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 12703
 
وبلاگ خودمونی
 
بازی بسیار زیبا برای موبایل ((جاوا))
نویسنده: محمد پورمصطفوی(جمعه 87/7/19 ساعت 1:28 عصر)

بازی موبایل بسیار زیبای FiFA Street یا همان فوتبال خیابانی طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. شرکت EA سازنده این بازی جذاب ، نسخه سوم این بازی را نیز با سبکی کاملا متفاوت به تازگی به بازار عرضه کرده است. این بازی در سایز های مختلف در سایت پارس تک قابل دریافت است. این بازی به علت جاوا بودن بر روی اکثریت گوشی های موبایل قابل اجرا می باشد.

 

Fifa Street 3[ParsTak.com].jpg

 

 

دانلود

حجم تقریبی :1.6 مگابایت



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
انجمن انجمن مرجع
عکس های سریال حضرت یوسف
سیستم مدیریت محتوا جوملا
تم سونی اریکسون
جدید ترین یاهو مسنجر
بازی بسیار زیبا برای موبایل ((جاوا))
رمزگذاری روی فایل های شخصی
clean id
یک انجمن نوپا
تلویزیون و اینترنت
ابتدای راه

|  RSS  |
|  Atom  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |


|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
وبلاگ خودمونی
محمد پورمصطفوی

|| لوگوی وبلاگ من ||
وبلاگ خودمونی
|| لینک دوستان من ||
ستارگان ایرانی

|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو