سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از بخشیدن اندک شرم مدار که محروم کردن اندک‏تر از آن بود . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 19  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 12704
 
وبلاگ خودمونی
 
رمزگذاری روی فایل های شخصی
نویسنده: محمد پورمصطفوی(پنج شنبه 87/7/18 ساعت 11:45 عصر)

آیا به غیر از شما شخص دیگری هم با کامپیوترتان کار میکند و شما میخواهید به اطلاعات شخصی شما در کامپیوتر دسترسی نداشته باشد؟ 

این یک نرم افزار بسیار قوی جهت قفل گذار روی هر فایل و یا پوشه های موجود در کامپیوتر میباشد و کار با آن نیز بسیار آسان است نام این برنامه Pc Security 6.4 است، با این برنامه خواهید توانست بر روی هر فایل و یا هر فولدر شخصی خود رمز گذاری کنید.

 

ویژگی های جالب و منحصر به فرد نرم افزار :
 
- نصب راحت و سریع نرم افزار
- امکان قفل فایلها در حالات مختلف مانند Hidden و Read-Only
- امکان کاهش دسترسی به اینترنت
- امکان قفل نرم افزارهای خاص جهت جلوگیری از اجرای آنها
- امکان قفل کردن کامپیوتر در زمانهایی خاص
- امکان Screen Lock جهت قفل صفحه نمایش
- کاربری آسان و قابلیت بروز رسانی نرم افزار
- و ...


wWw.Clickkon.cOm

 دانلود Pc Security



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
انجمن انجمن مرجع
عکس های سریال حضرت یوسف
سیستم مدیریت محتوا جوملا
تم سونی اریکسون
جدید ترین یاهو مسنجر
بازی بسیار زیبا برای موبایل ((جاوا))
رمزگذاری روی فایل های شخصی
clean id
یک انجمن نوپا
تلویزیون و اینترنت
ابتدای راه

|  RSS  |
|  Atom  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |


|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
وبلاگ خودمونی
محمد پورمصطفوی

|| لوگوی وبلاگ من ||
وبلاگ خودمونی
|| لینک دوستان من ||
ستارگان ایرانی

|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو