سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! قلبم را از محبّت نسبت به خودت، ترس از خودت، تصدیق و ایمان به خودت، هراس ازخودت و شوق به خودت، لبریز ساز، ای صاحب جلال وکرامت! [ـ امام صادق علیه السلام]   بازدید امروز: 7  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 12692
 
وبلاگ خودمونی
 
تلویزیون و اینترنت
نویسنده: محمد پورمصطفوی(چهارشنبه 87/7/17 ساعت 8:33 عصر)

برنامه ای برای نگاه کردن کانل های تلویزیون برای شما عزیزانی که علاقه مند به دیدن کانال های تلویزیونی در حال انجام کار با اینترنت هستید

 

www.aviny.com/DOWNLOAD/SOFTWARE/LIVE.ZIP



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
انجمن انجمن مرجع
عکس های سریال حضرت یوسف
سیستم مدیریت محتوا جوملا
تم سونی اریکسون
جدید ترین یاهو مسنجر
بازی بسیار زیبا برای موبایل ((جاوا))
رمزگذاری روی فایل های شخصی
clean id
یک انجمن نوپا
تلویزیون و اینترنت
ابتدای راه

|  RSS  |
|  Atom  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |


|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
وبلاگ خودمونی
محمد پورمصطفوی

|| لوگوی وبلاگ من ||
وبلاگ خودمونی
|| لینک دوستان من ||
ستارگان ایرانی

|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو