سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخلاص، رازی از رازهای من است که آن را به قلب هریک ازبندگانم که دوستش داشته باشم، می سپارم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله ـ به نقل از جبرئیل از خداوند نقل می کند ـ]   بازدید امروز: 5  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 12690
 
وبلاگ خودمونی
 
clean id
نویسنده: محمد پورمصطفوی(پنج شنبه 87/7/18 ساعت 11:36 عصر)

با استفاده از این برنامه جالب میتوانید آی دی خودتان را از لیست دیگران حذف کنید ، به طور مثال شخصی آی دی شما را Add کرده است و شما به آن اجازه داده اید (Accept زده اید) ، بعد از مدتی اگر پشیمان شدید میتوانید با این برنامه ساده آی دی خود را از لیست آن شخص پاک کنید...

 

www.Clickkon.com

 



www.Clickkon.com

» دانلود برنامه «



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
انجمن انجمن مرجع
عکس های سریال حضرت یوسف
سیستم مدیریت محتوا جوملا
تم سونی اریکسون
جدید ترین یاهو مسنجر
بازی بسیار زیبا برای موبایل ((جاوا))
رمزگذاری روی فایل های شخصی
clean id
یک انجمن نوپا
تلویزیون و اینترنت
ابتدای راه

|  RSS  |
|  Atom  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |


|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
وبلاگ خودمونی
محمد پورمصطفوی

|| لوگوی وبلاگ من ||
وبلاگ خودمونی
|| لینک دوستان من ||
ستارگان ایرانی

|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو